onsdag 3. juni 2009

DIY

Nå har jeg da endelig minne meg selv på å legge inn dette innlegget. Da har kanskej vært en liten stund siden sist, men dette er fordi jeg har hatt en del å gjøre. Skulle egentlig gjøre det i går, men da sovna jeg på sofa'n :P Men nå har jeg da lagt det inn.


1 Det du trenger for å lage din egen ring: Noen utvalgte knapper, Ringer (altså bare selve ringen) som man kan kjøpe på panduro og lim (Som jeg også har kjøpt på panduro, du trenger i hvertfall noe sterkt)

2 Så limer på på toppen av ringene og venter på at limet skal bli blankt. Når limet har blitt blankt så setter du på knappen. (Det er lurt å lime litt ekstra på bunnen av knappene)

3 Så bare sitter du og venter på at alt sammen skal tørke. Så til slutt, har du noen ekstra ringer ;)

Xoxo

Ingen kommentarer: