mandag 29. juni 2009

The summer is here and I'm back

jeg kom tilbake fra sunny spain på fredag, men har ikke hatt tid til å blogge før nå. I Helga har jeg overnatta og vært med Camilla og Hanna :) Da spiste vi mye is, slappa av i sola og så på 17 again :) Den anbefales å se hvis du trenger litt lett underholdning ;) Det er sikkert ikke mange som tenker at nå som det er så varmt så drar vi på kino, men det er eveldig godt siden det er så kaldt inni kino salen. Jeg får ikke lagt inn noe bilder fra Spania eller helgen fordi jeg skal ta en dusj og ordne meg til klokka 12.30 fordi da skal jeg på jobb. Det er en sommerjobb ;) Så jeg får tjent litt penger, fordi det er jo godt å ha :) Er litt små lei av å være blakk unntatt nåt jeg akkurat har hatt bursdag :P

Men, det blir noen spania bilder og kanskje helge bilder i morgen, eller kanskje i kveld ;) Fortsett å nyt sommeren !

Xoxo

4 kommentarer:

Hanna sa...

yey!
gleder meg til sommerbloggingen din :D

Hanna sa...

sv: ja det burde du :) det er mye greiere altså, promise.

Frida sa...

1. var den første kommentaren din kødd?
2. jeg skal gjøre det, dette var mitt siste svar på www.flymefaraway.blogspot.com ;)

Frida sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.