lørdag 6. juni 2009

Not a suprise

Kampen mellom Norge og Makedonia er nå over. Og som jeg tenkte, så tapte Norge. Eller det ble uavgjort da. Men, det er det samme som tap :P Det er faktisk litt gøy å se på det, siden kommentatorne er SÅ optimisktiske x) Men, de må jo sikkert være det. Jeg hadde sikkert også klart å presse ut noen positive ord og et lite skrik. Hvem hadde ikke klart det. Men det er jo helt patetisk å engang å tenke at Norge klarer å kvalifisere seg til VM! Men, hvis de gjør det så skal jeg unnskylde meg for disse ord og faktisk heie på Norge :P Men, det er et mikroskopisk håp for at Norge klarer det. Når de har ballen så er det jo ingen oppe ved motstanderens mål og da er det vanskelig å scoore. Det er det som er hele poenget med fotball, men det har kanskje ikke Norge forstått. Vi kan egentlig bare henge fotball skoene på hylla og punktere ballen fordi det er ingen sjans for at Norge kommer til å bli gode i fotball. Det ligger ikke i blodet vårt, og jeg håper på at det er noen andre enn meg som er enige i det. Det finnes vel en del kan jeg tenke meg ;) Men, det var det jeg hadde på hjerte, så da får du ha en fin helg videre og nyte den så lenge den varer. For den varer ikke lenge...

Xoxo

4 kommentarer:

Hanna sa...

Voldsomt så optimistisk du var i dag da..

Frida sa...

:P Men det er jo sant, jeg skriver bare fakta på denne bloggen. Ingen løgner!

camilla sa...

i forhold til meg . haha
men jo jeg svarer på Muse innlegget her : alle gode ting er tre

Frida sa...

så sant camilla, så sant ;)