torsdag 4. juni 2009

Oh please mom, don't you think I deserve it?

Jeg har virkelig, VIRKELIG lyst på klær ++ fra Urbanoutfitters.co.uk !! Det finnes sikkert noe bedre på urbanoutfitters.com, men der vil jeg ikke engang se.. Siden det ikke går ann å bestille defra. Men, noe som er dumt med uo.co.uk er at det koster litt ekstra med frakt siden jeg bor i Norge... It's soo great too live in Norway :P Jeg skal ikke klage x) selvom jeg akkurat har gjort det.

Her er det jeg ønsker meg:








Xoxo

3 kommentarer:

camilla sa...

har du fått helt dilla på berlinmuren ;-D og btw den kizz t skjorta er miiin ! nei da .

hanna sa...

man får det når man er i et så flott skuespill om den kalde krigen da, camilla. sier seg jo sjøl. og btw, den kizz t-skjorta er i utgangspunktet miiin ! nei da. jo da, det er den. men synd det bare var igjen xl da jeg bestilte.
<3

Frida sa...

Da ser det ut til at ingen av oss får oss den kizz t-skjorta da :P Og selvfølgelig får man dilla når man er med i et så flott skuespill emd et helt utrlig genialt manus ;)
<3