søndag 5. april 2009

F.R.I.E.N.D.S

I dag kan jeg ikke skyrte om være desverre.. Det har vært litt sol (som forsvant fort) , men det har blåst mye og nå skulle man tro det var en storm ute. Jeg tør nesten ikke å gå på do, fordi det blåser så fælt :P Men, jeg har fått gjort noe i dag og. jeg har lest ut to bøker som jeg hadde kommet halveis i begge to. Jeg er veldig flink til å begynne å lese en bok, så finne meg en ny bok og begynne å lese på den også og til slutt har jeg begynt på fire - fem bøker som jeg alle har lyst til å lese ut :P
Noe jeg hater med bøker er når man er nesten på slutten og veit at nå er man snart ferdig med boka (unntatt de bøkene som jeg ikke liker og kanskje ikke gidder å lese ut).
Men over til det jeg har gjort i dag, selvom det ikke er så spennende så er jo dette på en måten en dagbok.
Det som har skjedd er at jeg våknet, ufrivillig, klokka 7 i da tidlig pga hunden min som måtte ut. Jeg gikk ut med henne og fikk ikke sovnet igjen. Så litt lengre ut på dagen gikk pappa, mamma og jeg på skitur til butikken/kafeén og drakk litt brus og spiste en vaffel. Etter det har det ikke "skjedd" noe. Jeg har som sagt fått lest ut to bøker, fått begynt på Anne Franks dagbok og fått lest litt om Kristoffer Joner i Magasinet (jeg tror det var der jeg leste det).
Og nå sitter jeg bare i stua og lengter etter sol og sommer..
+ at jeg sitter og ser på Friends tabber, ganske tragisk :P ikke sånne tabber der de sier noe feil og begynner å le. Nei, jeg ser på tabber, tabber. Der en kopp i bakgrunn skifter farge eller noe sånt :P Det står at det er ca. 150 tabber, ikke at jeg har planer om å se alle de. Men uansett, Friends er den beste serien! Uansett hvor mange tabber tabber de har!
Det som er veldig dumt er at jeg ikke har en eneste episode av friends :( Hvis jeg får sommernobb der jeg har søkt, da skal jeg bruke noe av lønna til å kjøpe meg alle sesongene :D Gleder meg bare enda mer til sommeren!
Her er et bilde av Joey, Ross og Chandler når de sitter på sin faste plass i central perk (jeg elsker dette bilde!) :




XOXO

Ingen kommentarer: