onsdag 15. april 2009

My internet is back again

Jeg har da endelig kommet hjem (jeg kom egentlig hjem på søndag, men har ikke fått skrevet før) og fått internett :D Det er så deilig å slippe og sitte å vente en hel time for at noe skal bli ferdig lasta opp!

Det har egentlig ikke skjedd noe spennende, som vanlig. Jeg har som sagt vært på hytta i påskeferien og kom hjem på søndag. Da dro jeg rett til Hanna (etter eb dusj og en liten kjøre tur:D Jeg er nå gammel nok til å øvelseskjøre!) Hos Hanna så Camilla, Hanna og jeg på pirates 3, den er så morsom og Jhonny Depp og Orlando Bloom er så kjekke!
Så overnatta jeg der til Mandag og ble hentet klokka 1 eller no og kjørte hjem. Så var det bursdagsfeiring hos mormor.
Så var det skole igjen.. Fagene er kjedelige, men det er alltid like gøy å se alle folka igjen :) Men, dagen gikk ganske fort og det gjorde også denne dagen. Men, desverre, er det norsk tentamen i morra og på fredag er det matte tentamen T-T WHY? Jeg hater matte tentamen..

Det var egentlig det jeg hadde å skrive, mem jeg skal legge inn enda et innlegg i dag. skal legge inn noen bilder fra vinterferien :)

So, for now. XOXO ;)

Ingen kommentarer: