mandag 6. april 2009

Wanna take a trip to Sweden ?

Det har egentlig ikke skjedd noe spennede i dag, som vanlig. Det begynner egentlig å bli ganske kjedelig, men takk og lov, kommer det litt flere hit. Så kanskjen det skjer noe mer? Får krysse fingra på det :)
Men, noe jeg egentlig hadde tenkt til å gjøre på Lørdag, men ikke gadd å gjøre :P var å legge inn noen bilder av noen plagg som jeg har lyst på fra Monki :) Så derfor kan hvem som helst kidnappe meg til en tur til Sverige :D Noen som er heldigere enn meg er min vennine Hanna. Moren hennes og hu er på shopping tur i Sverige og hun har vært innom Monki. Jeg har hørt hva hu har kjøpt og jeg tror ikke det er det jeg har lyst på. Men, uansett, så er alt som er der kult. I hvertfall det jeg har sett ;)
På disse bildene kan man lett se at jeg har fått dilla på sommerlige og lyse plagg, spesielt pastell farger og blomster print :D
Her er noen bilder:








3 kommentarer:

Hanna sa...

Nei, jeg har ikke kjøpt noe av dette :)
Bare en liten advarsel, hvis du skal bestille eller noe: den shortsen ser helt merkelig ut "in real life", fasongen liksom. Jeg så på den sjøl, fordi jeg syns printet var kult, men den har en veldig snodig fasong..

Hanna sa...

Blomstershortsen altså. ;)

Frida sa...

Takk for det :D jeg finner garantert noe annet der ;)