søndag 26. april 2009

Sweet 16

I går feiret Camilla og jeg vår sweet 16 med de nærmeste vennene våre :) Det var utrolig gøy, siden vi er sjelden sammen nå for tiden har vi mye å ta igjen når vi først får sjansen :P Klarer ikke å stoppe å le når vi er sammen. Jeg fikk mange fine gaver, så tusen takk for det :D
Her er noen bilder av kvelden:


Jeg veit det bare er 3 bilder, men de var de eneste bildene jeg veit jeg kan legge ut :P det er ikke bare glansbilder vi tar ;)

Nyt resten av helgen!

Xoxo

3 kommentarer:

Hanna sa...

Det var kjempe koselig :D Jeg må få bildene av deg, ettersom jeg klarte å glemme kamera. -.-
Over på noe annet -
Søk på dette på youtube: Gossip Girl "OMG" Promo 2x18 - "The Age of Dissonance" :o

Frida sa...

Jeg veit, det var så gøy :D vi må ha jentekvelder oftere. Jeg kan legge dem inn på en cd. Rekker ikke det i dag, men skal gjøre det ;)

Hanna sa...

Kan sikkert få en cd av meg da, så du slipper å bruke av dine egne :)