fredag 17. april 2009

One of a kind

Jeg har da gleda meg en uke eller noe til at en nettside, Vanityvintage.no skulle åpne, og i dag var den store åpningsdagen :) De som eier denne bloggen drar verden over for å finne vintage klær til butikken sin. De har mye kult der, men litt dyrt for meg, siden jeg bare er 16år og har ingen jobb eller no. Men, det er jo One of a kind så jeg skjønner hvofor det koster som det gjør. De har skrevet at prisen kommer til å variere. Så jeg krysser fingrene mine for det :)
Dette er hva jeg fant:
En jumpsuit til 799kr

Et skjørt for 749kr, som jeg akkurat leste at hadde blitt solgt...

En vest med perler for 649kr

En genser for 549kr



Og en t-skjorte for 749kr

Xoxo

4 kommentarer:

herecomesthesun sa...

These clothes are amazing! So beautiful

Frida sa...

I know :) you should check out there homesite

Frida sa...

Btw: love your blog :)

Hanna sa...

Så innmari kule! Men jeg håper ikke du har tenkt å kjøpe masse derfra, 750 kr for en t-trøye er vel kanskje litt drøyt, eller?