torsdag 30. april 2009

A long weekend



Det er da endelig lang helg :) det blir så godt !
Jeg har egentlig ikke så store planer, skal i hvertfall finne på noe på Lørdag og jeg SKAL se på kino, nå som jeg har sjansen :D
Det er vel ikke så mye jeg skal bedrive tiden min med. Skal ta noen bilder, har hatt planer om det lenge og nå ser det ut som det kommer til å bli fint vær også. Eller så skal jeg se på alt det jeg har filma og få redigert noe av det, slik at jeg kan filme mer :D også skal jeg øvelseskjøre litt med bil, ta en tur til bestemor med mopeden min (som jeg nå offiselt får lov til å kjøre) også skal jeg slappe av og lese historien til min forfatter vennine, also known as Karoline ;)


PS: video'n over er Laura Marling med night terror. Har fått litt dilla på den fordi det er min natta sang, eller den sangen jeg sovner til når jeg hører på ipod.

Xoxo

Ingen kommentarer: