lørdag 4. april 2009

The sun is shining

I dag og nå har det/er det så utrolig fint vær! Skulle ha lagt inn et bilde av det, men desverre glemte jeg kablen min hjemme. Men, mamma skal ned igjen for å jobbe og da kan jeg få hu til å ta med kabelen :) Tilbake til været. Det har vært sol siden halv sju i dag (første gangen jeg våkna og fikk nesten ikke sovnet igjen..) og det har ikke vært en eneste sky på hele himmelen, som jeg har sett da :P + at jeg kanskje, kanskje har fått litt farge i ansikte :D en liten anelse. Jeg har gått fra hvit til ikke så hvit :)

Men, noe jg glemte i går som jeg skulle gjøre. Jeg gjorde det personelig, men det er koselig å skrive det også, nå som jeg har sjansen. Gratulerer så mye med dagen HELENE og ANDERS som var i går! Håper dere hadde en fin dag tross nynorsk tentamen..
Gratulerer!

Jeg vil også si GOD PÅSKE enda en gang :) jeg elsker å si det fordi jeg bare elsker påske :D Det er en av yndlingsferiene mine, eller så er egentlig alle feriene yndlingene mine siden da har vi fri fra skolen og kan bare drive dank :P
Uansett så håper jeg på at alle får en fin påske og håper på fint vær uansett hvor du befinner deg henn ;)
PS: på Onsdag skal jeg legge ut noen bilder fra disse dagene her opp ;)

I stede for et bilde av været (som jeg ikke får lagt inn..) har jeg lagt inn et bilde fra en jente kveld for en liten stund siden med Karoline, Monica, Hanna og meg :D
(håper på at dere ikke blir sure)


XOXO

2 kommentarer:

Hanna sa...

Neida, det var jo et flott bilde så... -_-

Frida sa...

Jeg har verre ;) vær glad for at jeg ikke la ut noen andre bilder, jeg var i det snille hjørnet