onsdag 8. april 2009

Winter wonderland

Mamma kom tilbake til hytta i går, så da fikk jeg kabelen min :D slik at jeg får lagt inn bilder.
Så langt i dag har det ikke skjedd noe :P det er ikke så fint vær ute, det snør og oer kaldt.. Så det blir nok en inne dag med en bok (Anne franks dagbok) jeg har veldig lyst til å lese ut denne i påsken, men veit ikke om jeg får gjort det fordi jeg må øve til teoriprøven til moped, jeg skal ta den prøven om to uker eller no. Men, jeg skal øve på nettet og da. Det går ann å øve seg på www.teoriproven.no og mange andre, men jeg bruker den. Det har gått bra så langt, men jeg kan ikke alt da :P
Det er 8. April i dag og da vil jeg gratulere min kusine med 15 års dagen sin i dag :) GRATULERER MED DAGEN MALIN!

Jeg veit ikke helt om nettet er på min side i dag, men jeg ska legge ut så mange bilder jeg gidder :P


Ingen kommentarer: