fredag 20. mars 2009

Back to school again


I dag var jeg endelig bra nok til å dra til skolen :) Det var egentlig ganske deilig å komme tilbake og se alle sammen igjen <3>


Det har egentlig ikke skjedd så mye i dag. Hadde RLE prøve, som egentlig var ganske enkel, hvis jeg har gjort det riktig da :P Også så vi på en utrolig dårlig film om Vietnam krigen. Jeg holdte nesten på å sovne + at han fyren som var hovedpersonen prata med en fake hes stemme hele tiden! og det var så plagsomt! Vi fikk ikke sett den ferdig så vi må kanskje se den ferdig til uka.. Men, det er egentlig bedre enn vanlig fag. Men det er bare nesten...


Over til noe annet, Gossip Girl. Det har blitt så "spennende", på sitt eget spenndene måte. Hvis det er en forståelig setning. Gossip girl er jo ikke akkurat Prison break eller Criminal Minds. Men det er spennende på gossip girl vis. Jeg elsker alle sammen! nesten..

Det er en så utrolig bra serie :D


Jeg elsker Gossip Girl!

Ingen kommentarer: