mandag 16. mars 2009

A new change


Jeg har da endra blogspot adressen min fra: www.1wayoreanother.blogspot.com til: www.flymefaraway.blogspot.com
Jeg har da ikke blogga på en stund, men det er fordi jeg har vært alt for opptatt. Men, nå ligger jeg hjemme og er sjuk (skal ikke skrive hvordan sjuk) så da får jeg gjort noen endringer. Side jeg ikke har noe annet å gjøre. Skal gjøre lekser litt seinere i kveld, da jeg orker å tenke litt mer en det jeg gjør nå x) Det er egentlig utrolig kjedelig å være sjuk, da ligger man bare på sofan og glor i taket fordi det ikke er noe spennende på datan og de fleste bloggere har ikke lagt inn et nytt innlegg siden det er så tidlig på dagen. Untatt de jeg følger med på som har blogg i et annet land :) Nå har akuratt Simpson begynt så da skal jeg se på det ;)


FYI: Jeg skal på Pink konsert den 9 novenmber :D Med Camilla, Hanna, Emilie, Katrine og Stine + Wibeke og mamma :)
XOXO


Ingen kommentarer: