tirsdag 3. mars 2009

A routine..

Dagene i uka er så utrolig kjedelig for tida, eller det har vært det en stund. Alt har blitt en rutine! Jeg veit akkurat hva jeg kommer til å gjøre dagen etter også videre.. Det er så kjedelig periode det siste året på ungdomskolen. Når man er 15 år er det ikke noe spesielt man kan gjøre. Man kan ikke kjøre bil eller moped så man kan ikke komme seg noen sted uten å bli kjørt. Man kan ta buss, men det går ikke noe buss rundt der jeg bor, da må man først bli kjørt til et busstopp som er et stykke unna. Gleder meg til jeg blir eldre!

Jeg måtte bare ha et bilde som header, så jeg bare tok en bilde som jeg liker veldig godt av Julia Fullerton-Batten, tror jeg :P

Her er et bilde av Prison break, fra sesong 4 som jeg savner så utrolig mye! når kommer det egentlig tilbake på TV3? I want it back!
Men, jeg har lest og hørt rykter om at det ikke kommer tilbake på TV før 19 september!!



+ et bilde av Wentworth Miller AKA Michael Scofield



XOXO

Ingen kommentarer: