torsdag 26. mars 2009

Let it all out


Jeg har da enda en gang endret malen til bloggen min. Tror jeg har gjort det fire fem ganger eller no :P men, men. Det er bra med forandringer en gang i blant. Jeg er egentlig ikke så veldig fornøyd med headern min.. Jeg tror jeg skal redigere en selv. Men, jeg veit da ikke hva det skal være på det bildet. Så jeg står litt fast. Kanskje hvis det er noen som leser dette som har et forslag ? :) Hvis du leser dette, da kan du bare legge inn et forslag på kommentarer. Eller sende en mail hvis det blir nødvendig. Da er mailen min l.a.m.b-93@hotmail. com
Og jeg veit at den adressen min er veldig lang, tung og ikke lett å huske. Men, til mitt forsvar var det bare det som var igjen. Jeg hadde veldig dilla på Gwen Stefani i en periode og da ble da altså adressen min klesmerke hennes Lamb :)

Har egentlig ikke noe å skrive. Det skjer ikke akkurat så veldig mye spennende i hverdagen min. Det eneste som skjer er at jeg har en STOR historie prøve i morra. Som jeg egentlig burde lese litt mer til. Men det er siste time i morra + at vi får en time til å forbredre oss til :)
I helga (nå bare prøver jeg å skrive noe bare for å skrive noe :P ) da skal jeg feire bursdag på fredag, voksen bursdag. Så jeg håper på å få noen penger fordi jeg er blakk.. Så på Lørdag skal kanskje jeg og pappa dra og shoppe busker, shorts eller skjørt. Noe til sommeren. Seinere på Lørdag skal jeg på en forestilling for konfirmanter, fordi kusina mi blir konfirmert til våren/sommern. Så skal Camilla, som skal være med på dette "showet" overnatte hos meg :D Også på Søndag så bør Camilla, Hanna og meg selv prøve å få møtes og fått gjort noe på musikk prosjektet som kommer til å gå i dass... Men, men. Vi får prøve i hvertfall :) Det er bedre å prøve å feile enn å ikke prøve i det hele tatt :)

Men, nå skal jeg virkelig slutte å skrive. Bare en ting til :P Det er litt "deilig" å skrive fordi jeg får lissom tømt meg for det lille jeg har inni meg. Jeg skal ikke skrive om dype tanker og følelser. Men sånne overflate ting :)

Ingen kommentarer: