søndag 22. mars 2009

Lazy sunday

Det er egentlig godt med søndager fordi da slapper man alltid av fordi det er den siste dagen i helga. Men, så veit man at det er mandag dagen etter og det er litt kjedelig å tenke på :( Men, men. I dag har keg egentlig ikke gjort så mye. Har vært på en ski tur med mamma og pappa :) det var egentlig ganske koselig. Også har jeg akkurat blitt ferdig med spansk muntlighøring forbredering, men får se om jeg er helt ferdig. Skal kanskje øve litt.

Jeg har ikke kommi over hvor bra Slumdog millionaire var! Den tror jeg skal se igjen på kino :D Jeg skal i hvertfall kjøpe den på dvd når den kommer :)

Jeg kjøpte meg nye sko i går :D de er lyse rosa og litt oldemor stil egentlig :P jeg gleder meg veldig til jeg kan begynne å gå med dem. Det er litt for bløtt enda, desverre.. Til da får jeg gå med gummistøvler :P Gummistøvler må jo ikke akkurat være millitær grønne og stygge. Kjøp heller noen gummistøvler med knalle farger eller mønster ;)

Ingen kommentarer: