mandag 30. mars 2009

man for his mustache

Det har ikke blitt no blogg innlegg på lenge, men det er fordi jeg har vært for opptatt. Det kan skje en gang i blant :P Men, jeg kan fortelle hav jeg har gjort de dagene jeg har vært opptatt. På Fredag hadde jeg voksen bursdag :) Jeg fikk masse fint! Jeg fikk Anne franks dagbok og Twilight (evighetens kyss). Jeg fikk også penger, noe man trenger :D
På Lørdag dro jeg til jessheim med Hanna og Camilla, det var veldig gøy :) Jeg kjøpte meg en t-skjorte, en kjole, et par øredobber (fra Gina Tricot) og et par bukse (fra pices). Kan sette inn bilder av anntrekka i morra, da har jeg litt bedre tid :P
Så på Lørdags kvelden dro Camilla, mamma, pappa og jeg på et konfirmasjons show som kusina mi var med i. Så dro vi og spiste pizza. Etter det ble Camilla med meg og overnatta :D det var så utrolig gøy å være med hu! Vi tok noen bilder og dagen etter lå vi lenge, leste litt og så på 2 Harry Potter filmer :) Det er alltid like gøy og koselig med Henne :D

Så her kommer to av de fantastiske blinkskudddene vi tok på Lørdag:



2 kommentarer:

Hanna sa...

Hihi, så søte der var :)

Frida sa...

spesielt jeg :P