tirsdag 31. mars 2009

Can I ever get tired of reading this book?

Jeg leser nå twilight, Evighetens kyss, for andre gang :) Og selvom jeg har lest den en gang før føles det ut som jeg aldri kan bli lei av å lese denne boka! Den er akkurat som Harry Potter når det gjelder akkurat det :P Men, noe som irriterer meg litt er oversettinga av Twilight.. For det første er tittelen feil oversatt. Twilight betyr jo skumring og det er en grunn til at de andre heter under a new moon, eclipse (formørkesle) og breaking dawn. De tittelene har en sammenheng med hverandre og da ødelegger det at den første ble oversatt som evighetens kyss, da mister den sammenhengen med de andre tittelene.. Men, men. Også noen oversettinger er litt rare.

Det har egentlig ikke skjedd så mye i dag. I morra er det forbredelse til tentamen + at Hanna og Camilla kanskje skal til meg for å gjøre ferdig musikk prosjektet. Hvis vi får til å bli ferdig da :P

Men, når det blir ferdig skal jeg legge den ut. Det er en film som er lagd av mange bilder, satt i sammen til en film. En bilde-film. Det dumme er at Hanna og Camilla tok to mot en, så jeg måtte være modellen gjennom hele photoshoten... Får håpen den blir bra ! Hvis den blir helt forfedelig legger jeg den selvfølgelig ikke ut ;)

XOXO

2 kommentarer:

Hanna sa...

Sv: Du kan låne det i Spania vettu :)

Frida sa...

Takk :)