lørdag 7. mars 2009

Cute and pink

Nå til torsdag skal jeg bestille meg klær fra asos :) det skal være en for tidlig bursdags gave siden jeg ikke ønsker meg noe spesielt så får jeg klær derfra.

Jeg hadde det utrolig gøy i går på bursdag/jentekvelden til Monica :) Vi så på TV, Bolt og prata masse. Så til slutt gikk vi og la oss i camping vogna.
Desverre ble Monica sjuk på morran så vi måtte dra litt tidligere enn forventet så jeg er ganske trøtt selvom klokka bare er litt over halv åtte :P
I dag var jeg på jessheim og kjøpte stoff, magnetisk knapp og en brosje til ei veske vi skal lage på kunst & håndverken. Læreren sa at hvis vi ville så kunne vi kjøpe det siden de hadde så dårlig utvalg på skolen. Noe de har. Fant noe greit stoff men siden jeg hadde vært borte forje K&H time var det meste av de fine stoffene tatt. Så da tok jeg heller å kjøpte :)
Jeg kjøpte også to dvd'er : Varg Veum, kvinne i kjøleskapet og De usynlige. Jeg kjøpte de usynlige fordi jeg har hatt lyst til å se den ganske lenge men også fordi ei jeg kjenner er statist i den filme ;) Jeg måtte jo også kjøpe Mag og det nye :)
Mamma kjøpte fritt vilt 2 så vi sitter og ser på den og den er så skummel! Jeg så den på premieren så jeg veit hav som skjer, men den er fortsatt litt skummel :P Jeg syns at en'ern fortsatt er skummel og den har jeg sett mange ganger.

I Mag så jeg en så utrolig kul skjorte fra Gina Tricot som jeg har blitt forelska i :D
Men med den utrolig dårlige Gina Tricot hjemmeside får jeg ikke tak i bilde av skjorta. Men, det er bilde av den i Mag på side 39 under "LETTE SKJORTETOPPER".
XOXO

Ingen kommentarer: