tirsdag 24. mars 2009

Fly me far away... Please?

Hi ;)
Egentlig hadde jeg planer om å bytte header bilde hver måned eller no, men det dreit jeg i. Hadde så lyst til å bytte bildet, så da gjorde jeg det.

Jeg er så utrolig reise sjuk at "jeg kunne ha dratt hvor som helst, med hvem som helst (nesten) og når som helst. "
Har så lyst til å bli ferdig med ungdomskolen og vidregående slik at jeg kan reise mer. Men, det går jo ikke ann å spole frem i tid eller bare få masse penger ut av lufta. Jeg tror ikke det er bare jeg som er reise sjuk.. Jeg prata med Karoline på lørdag, når vi så Slumdog Milionaire, hu gleda seg også til man blir eldre og kan reise mer. 15 år er egentlig en litt kjedelig periode, hvis man utelater venner og sånt. Man får ikke gjort noe tign + at jeg får nesten ikke lov til noe ting. Jeg er aleine barn og mamma og pappa er ganske strenge osv, osv.. Men, men. Tida går vel litt fort. Akkurat nå må jeg nesten tvinge meg selv til å slutte å skrive fordi jeg må gjøre lekser, fordi jeg har en del å gjøre i kveld...

Så.... XOXO
PS: jeg veit at de to siste innlegga har blitt kjedelige, men jeg ante ikke hva slags bilde jeg kunne putte inn.. Men, nå som det begynner å bli vår kanskje jeg begynner å ta bilde av mine fine vår og sommer anntrekk? Who knows.. Eller så tar jeg bilder av andre ting :)

Ingen kommentarer: