onsdag 25. mars 2009

Whos my guys?

På skolen i dag så satt Monica, Karoline, Hanna og jeg og diskuterte hvem som vi har førsteretten på :P Og da fant jeg ut at jeg ikke hadde så mange, egentlig. Jeg veit at jeg har flere men, jeg kommer ikke på noen fler...

Her er i hvertfall min list x) :

1. Michael Scofield og skuespilleren Wentworth Miller
2. Alle Gossip boy'sa ( Nate, Chuck og Dan) + skuespillerene
3. Diego Luna from Dirty Dancing + karakteren i den filem Javier Suarez (tror det skrives sånn)
4. Leonardo Dicaprio (på deling med Hanna)
5. Varg Veum AKA Trond Espen Seim

Og da tror jeg ikke har noen fler...
Men, nå må jeg se på Gossip Girl :)
Nå setter jeg inn et bilde som jeg liker. Et helt tilfeldig bilde som ikke passer til noe.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahah, taper XD <3

Frida sa...

Du har ingen ting å si. Du har en slik liste du og. Du har bare ikke lagt den ut på bloggen din :P

Hanna sa...

Var kanskje det jeg mente med taper da XD haha. Så jo, jeg har noe å si ;p <3