torsdag 5. mars 2009

The Joker

Det har ikke skjedd noe spesielt i dag, egentlig. Har hatt de kjedlige faga på skolen i dag + at jeg hadde spansk prøve i dag.. Noe som gikk helt ræva! Vi hadde lytte prøve på tirsdag og det gikk bra, fordi det er ikke noe vanskelig å høre på spanks og forstå det. Det er all den dumme gramatikken som jeg ikke helt mestrer, for å si det sånn. Tror ikke det gikk så veldig bra med noen andre i klassen heller, det var det de sa da:) men, men. Det kommer flere prøver som jeg kanskje burde øve litt mer på :P

Akuratt nå sitter jeg og finner bilder av the Joker til bursdags kortet til Monica :) Bursdagen hennes var egentlig for noen uker siden, men det har ikke passe å feire bursdagen hennes før i morra. Det blir så utrolig morsomt med Monica, Karoline, Hanna og meg :) det er en stund siden sist vi hadde jente kveld, så det blir gøy at vi gjør det igjen! Også får vi campingvogna aleine :P



XOXO

Ingen kommentarer: