tirsdag 17. mars 2009

Day number 2..

Dette er da min andre dag hjemme.. Det er så jævlig å være sjuk! Man orker lissom ingen ting og blir ganske deprimert av det. Jeg orker ikke å se på TV, jeg orker ikke å spise og jeg orker nesten ikke å sitte oppreist (siden jeg er så kvalm og svimmel)..

+ at i dag skulle 10. ta klasse bildet og det fikk jeg jo ikke siden jeg ikke orker noen ting. Jeg gikk glipp av 10. klasse bilde! Det siste bilde jeg får av klassen min fra ungdomskolen :(

Men jeg har funnet ut at jeg skal få et noen liknede bilde, jeg skal ta et bilde av alle sammen på siste skole dag :) jeg skal ha et bilde eller så har jeg bare et bilde fra 8. og det er ikke noe å skryte av, for å si det sånn.

I går fikk jeg lest ut den 8ne boka fra serien 3 venner av Kjetil Johnsen :) jeg har blitt hekta og holder nesten på å bli gal siden det er 2 bøker til og de har jeg ikke :( jeg vil lese de neste også!
Den boka som har en gul ring rundt seg er favoritten, nummer 3 :) det er nok fordi da blir det mer om Nora og Nick (de som holder rundt hverandre på coveret) og de er så søte sammen <3


Ingen kommentarer: