onsdag 18. mars 2009

I'm finally feeling better

Nå kjenner jeg at jeg føler meg bedre, endelig! Det er så deilig å ikke kjenne at man ikke må kaste opp hele tiden, at man kan stå oppreist uten at rommet snurrer rundt og rundt.
Så da skal jeg på skolen i morra, så det betyr at jg må gjøre en del lekser i dag. Siden jeg henger etter med tre dager.. Og jeg orker ikke å drive med lekser i helga, så da må jeg prøve å gjøre en del i kveld og i morra. Men, men. Det er bedre å ha en del nå, enn å ha en del i helga!
I helga har jeg mye heller lyst til å se kinoer enn å sitte hjemme og se i veggen. Det blir så deilig å komme ut av huset! Når man sitter inne i 3 dager i strekk blir man ganske lei. Når man sitter inne og ser ut at det er så urolig fint vær og har lyst til å gå ut, men man får ikke gjort det. Nå kan jeg det :D hvis det fortsetter å være fint vær da x) Får håpe på det :)

Over til noe annet. Noe positivt med å ha en del fritids er at man finner mange nye interresante blogger. Det er veldig gøy å lese om hvordan andre har det hver dag :) Hvor anderledes og mer spennende enn det man selv har :P Det er veldig gøy å lese de bloggene hver dag :)

Over til noe annet igjen :P jeg sitter og ser på Ghost Whisperer (sesong 2), det er en så utrolig trist serie! Tror jeg har grine i hver eneste episode, hehe. Men, det er et eller annet som gjør at man bare "må" grine :) Det er en sånn faktor, slik som det er i filmer eller andre serier. Som for eksempel Titanic. Uansett hvor mange ganger jeg har sett den, så griner jeg hver gang. Men, jeg er vel ikke den eneste :P









Ingen kommentarer: