lørdag 21. mars 2009

It's destiny

Jeg har akkurat sett Slumdog millionaire og den er SÅ utrolig bra!
Jeg så den sammen med ei vennine, Karoline, det var veldig gøy :) det er lenge siden bare hun og jeg fant på noe sammen og det er alltid like koselig :D
Back to the movie. Han hovedpersonen Jamal Malik AKA Dev Patel, som var så søt, spilte så utrolig bra! Mesteparten av tiden satt han bare og fortalte og sånt men når han pratet om alt det fæle som hadde skjedd, der spilte han utrolig bra :D dette er favoritt filmen min i 2009 så langt. Egentlig en av favoritt filmen sammenlagt! 8 Oscarer, en Eddie award, ASC award, Excellence in Production Design Award, Audience Award, 7 BAFTA, 3 Black Reel, 2 BFSC award, 3 British Independent Film Award, 5 Critics Choice Award, 1 golden frog, 2 COFCA Award, 3 CFCA Award, Audience Choice Award, C.A.S. Award, CDG Award, DGA Award, 3 FFCC Award, 4 Golden Globe, Image Award, 2 KCFCC Award, 3 ALFS Award, LAFCA Award, 3 NBR Award, NYFCC Award, 3 OFCS Award, Motion Picture Producer of the Year Award, 6 PFCS Award og mange fler. Jeg gidder ikke å skrive resten :P + mange, mange, mange nominasjoner :) Jeg skjønner hvorfor denne filmen har vunnet så utrolig mange priser ! Denne filmen anbefales og jeg hadde gitt den terning kast 6!

PS: It's destiny er et sitat fra filmen som jamal sier til Latika to ganger i filmen og det er SÅ søtt! :)

Noen bilder fra filmen:

Ingen kommentarer: